8 Aralık 2013 Pazar

Okan Bayülgen‘in sunduğu Makina Kafa programı Ebru Şancı dekoltesi

Ünlü şovmen Okan Bayülgen‘in sunduğuMakina Kafa programı yine Ebru Şancı’nın dekolteleriyle gündeme geldi. Belirli dönemlerde Okan Bayülgen’e konuk olarak katılan ünlü model Ebru Şancı, giydiği seksi kıyafetle ‘yok artık’ dedirtti.
Show TV’de yayınlanan Makina Kafa programına İşler Güçler dizisiyle kendilerini tanıtan ve son olarak da Düğün Dernek filminde başrol oynayan Murat Cemcir ve Ahmet Kural, şarkıcı Bedük, türkücü İzzet Yıldızhan, tiyatrocu Deniz Uğur, Haki Bicici, Engin Alkan ve manken Ebru Şancı’yı ağırladı. Oldukça eğlenceli geçen programda sunucu Okan Bayülgen’in Ebru Şancı’ya sataşmaları izleyenleri güldürdü. Ebru Şancı’nın seksi dekoltesiile ilgili espriler yapan ünlü şovmen Okan Bayülgen, Ebru Şancı’dan ilginç bir tepkiyle karşılaştı. www.netgazetesi.net ‘in derlediği habere göre, Ebru Şancı’dan aldığı tepkiden sonra tiyatrocu Deniz Uğur‘un elbisesini yorumlayan Okan Bayülgen, “Ne güzel kadınsın. Keşke o elbise yerine battaniye giyseydin (!) diyerek Ebru Şancı’ya gönderme yaptı. Bunun üzerine Deniz Uğur‘un yorumu ise seyircilerden büyük alkış aldı. “Bazı şeyler gizli kalmalı” diyen Deniz Uğur, Ebru Şancı’yı sinirlendirmeyi başaramadı.
“O Deniz Hanım’ın tercihi. Öyle giyinmek istemiyordur, giyinmiyordur. Güzel kadın, gerek duymuyordur. ” diyen Ebru Şancı ise Okan Bayülgen’in “Tabii aynı alanda çalışmıyorsunuz. Branşlarınız farklı ama yine de ben olsam bu lafın altında kalmam bir laf çakarım…” diyerek Ebru Şancı’yı kızdırmaya çalıştı. Model Ebru Şancı da Okan Bayülgen’e “Çok saldırgansın bu gece yine. Niye?” demesi üzerine Bayülgen “Azdım çünkü. Ben çocuğuma da diyorum “Azma evladım” diye. Sizi gördüm mutlu oldum, enerji doldum filan falan” diyerek konuyu kapattı.

Ebru Şancı üstsüz ve başka dekolte resimleri, frikikleri 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder